Кои сме ние?

Flatimo е първата онлайн платформа в България, която предлага нов дигитализиран модел за наемане, отдаване под наем и покупко-продажба на имоти без брокер.

Този модел се развива успешно в различни страни през последните години, променяйки изцяло начина, по който функционират пазарите на недвижими имоти.
В основата му е да предостави повече стойност с по-ниски комисионни за наемодателите и продавачите на имоти и е напълно безплатен за наемателите и купувачите.
За разлика от традиционните агенции, flatimo функционира без брокери и се отличава с функционалността за онлайн запазване на огледи, като спестява на своите клиенти време, усилия и финансови средства.
Нашите обяви са 100% проверени и представени с детайлни снимки, видео обиколка, точен адрес и подробна информация за имота, както на flatimo, така и в други установени платформи за предлагане на жилища.

Мисията на flatimo e да трансформира процеса по наемане-отдаване под наем и покупко-продажба на имоти в по-ефикасен и по-прозрачен, като промени стандартите в индустрията и отключи потенциала към иновации и развитите на пазара.

Екипът на Flatimo, представен дигитализирано в интеракции с клиенти

Какво отличава flatimo от традиционните агенции за недвижими имоти:

Ново
flatimo

VS.

Старо
Традиционна агенция и брокери на свободна практика
Имот, представен добре на 4 снимки

Защо представянето на имота в обявата е важно

В повечето обяви за имоти, предлагани от традиционните агенции, често липсва ключова информация – детайлни и качествени снимки, точен адрес, подробно описание на имота и неговото разпределение. И макар тези детайли да изглеждат на пръв поглед незначителни, без тях резултатът може да бъде неприятен за всички заинтересовани страни, а именно:

  • Пропуснати ползи за собственика на имота
  • Подведени от информацията или липсата на такава потенциални наематели/ купувачи.
  • Голям брой огледи от незаинтересовани клиенти
  • Продължителна комуникация, координация и организация на срещи, огледи и телефонни разговори.

А всичко това води до излишна загуба на време, нерви и финансови средства, както за собствениците на имоти, така и за търсещите такива.

Затова ние от flatimo поставяме на първо място качественото и прозрачно представяне на всеки имот. Нашият екип от специалисти реализира оглед, верификация и детайлно заснемане на апартаментите, преди да бъдат качена в платформата. По този начин гарантираме точността на информацията, която представяме и едновременно с това полагаме грижа за всеки детайл, придавайки изискан стил на презентацията.

Как успяваме да предложим най-ниски такси на пазара

Това, което ни дава възможността да предложим на нашите клиенти най-добрите условия на пазара, е дигитализацията на процеса и ефективното управление на времето и ресурсите в екипа ни. Работим само с имоти, публикувани на нашия сайт. Не губим време в търсене по заявка от наематели и купувачи. Използваме модерни технологии за оптимизиране на всички вътрешни процеси, спестявайки ежедневното ръчно редактиране на обяви.

Изключително точното и детайлно описание на нашите обяви съкращава пътя до сключване на сделка. В допълнение на това е и възможността за онлайн запазване на огледи, без загуба на време в телефонни обаждания.

Ние просто сме ефективни в управлението на времето си. О, и ние не сме алчни – предпочитаме доволни клиенти пред големи маржове!

Работим само с имоти, публикувани във Flatimo. Ние не прекарваме време в търсене по заявки от наематели и купувачи.

Ние използваме модерни технологии за оптимизиране на всички наши процеси, спестявайки часове на ръчно редактиране на обяви всеки ден.

Работим заедно като екип, като използваме синергия и се възползваме от икономиите от мащаба.

Екипът на Flatimo, работещ съвместно

Екип от специалисти, без брокери

В традиционните агенции за недвижими имоти, неазвисимо дали сте собственик на имот или търсите жилище под наем или за покупка, вие сте длъжни да работите с един конкретен брокер, който агенцията ви предостави.

flatimo предлага на своите клиенти екип от професионалисти в областта на недвижимите имоти, който има грижата за всяка стъпка от процеса. Предимството на този организационен подход е, че нашите клиенти получават услуги на експертно ниво от хора с необходимия опит и експертиза.

Екипът ни се състои от специализирани звена, свързани помежду си чрез дигитализирани процеси, които покриват съответна експертиза:

  • Заснемане на имот
  • Създаване на обява
  • Реализиране на огледи
  • Консултиране на собственици на имоти
  • Маркетинг екип
  • Финансов отдел
  • Правен отдел

Нов технологичен оперативен модел за пазара на недвижими имоти, използващ само предимствата както на традиционните агенции за недвижими имоти, така и на порталите за имоти.

Вместо индивидуални брокери опериращи под една “шапка”, при нас има специализирани екипи, всеки от които извършва различна дейност за реализацията на даден имот – маркетинг и реклама, огледи, правни аспекти и т.н. Така собствениците на имоти плащат по-малко, а същевременно се обслужват от повече хора, като всеки е експерт в сферата си. 

За собственици на имоти, които искат да ги отдадат под наем, комисионата е половин месечен наем с ДДС. За продажби, тя е 2% с ДДС от продажната цена.

Наемателите и купувачите не плащат нищо, никога.

Специализираме в жилищни имоти с акт 16 – апартаменти и къщи.

Работим само в София 

Имаме различен бизнес модел. Традиционните агенции поделят възнаграждението си с брокер; ние залагаме на работата в екип и иновациите, което ни прави много по-ефективни.

Традиционните агенции взимат половин месечен наем без ДДС или 3% без ДДС от продажната цена и от двете страни на една сделка. 

Нашите комисиони са половин месечен наем с ДДС (20% по-малко) или 2% с ДДС от продажната цена (33% по-малкои то само от собствениците на имотите.  

С дигиталната агенция Flats.bg се спествяват повече от половината разходи по всяка сделка, ето защо имаме най-изгодните условия на пазара!

Подписваме договор за посредничество. Изискваме и копие от нотариалния акт или друг документ, удостоверяващ правото на ползване на имота.  

При продажба на имот трябва да предоставите и други документи като данъчна оценка, удостоверение за тежести, скица и т.н. Набавянето на тези документи е ваша отговорност. В случай, че нямате възможност да ги изкарате, може да упълномощите нашите юристи да го направят вместо вас. Тази услуга се заплаща допълнително, а цената варира според вида и броя документи. 

Това означава, че за определен период от време ние сме единствените, които могат да предлагат имота. Това ни позволява да инвестираме повече в рекламата му. Съгласно нашите ексклузивни планове ние също се грижим за огледите, 7 дни в седмицата.

Сравнете обявите

Сравнете